pyssel


köpte knappar i somras som jag hittade i veckan nu, sydde dit dem på några plagg och sedan kom linis med sina idéer och då blev det spetsrosetter och sidenband. jag hoppade in i duschen och kom då på att jag ville göra ett flätat diadem, alltså ett diadem med flätat hår. letade fram linas gamla clips-slingor och flätade ihop två, fram med karlssons klister och sedan ett svart tunnt diadem i plast. vad tycker du? här har ni resultatet!

hemmagjort av mig/linis

marinblått ribbat linne från bikbok, nu med tre stycken plastknappar i form av mörkblå rosetter, jag sytt på.
vit lite större t-shirt från h&m, sydde på tre stycken guldknappar med ankare på, guld passar så bra till vitt!
rosa/beige ribbad tröja från h&m fick en spetsrosett och diademet, jag gjorde av pålimmad hårslinga i syntet.

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback