rainy day


hallå hallå :)

regn ute hela dagen i stort sett, men idag har det faktiskt inte lyckats påverka mitt humör! glad hela dagen lång :) kort skoldag, med hyffsat lugna lektioner, affärsjuridiken kändes väl lite jobbig ett tag då jag höll på att somna och var tvungen att sitta och stampa med foten hysteriskt i golvet för att hålla mig vaken. Haha! men annars så :p

efter skolan blev det stan, hälsade på lille lucas som vi bestämt för att sedan vandra vidare mot NEW YORKER som hade sin grand opening idag i baronen här i lilla kalmar :) hade inte några särskilda förväntningar då jag märkt tidigare att det inte riktigt var min smak, deras kläder, så jag blev faktiskt positivt överraskad då jag ändå hittade en del som var fint :) speciellt ett spetslinne jag fick med mig hem, vitt sådant. har ju min svarta spetströja från monki nu med så..spets spets spets! dessutom hade de fina underkläder, billiga också!
nu har jag ätit mcdonald's med syster och sen kom andrej, de åkte hem och jag är nu på village. ska vänta på mammi, gå i några butiker med henne, sedan övningskörning och hämta min cykel på stagg .m.m. kanske hinna träffa lucas lite med, förhoppningsvis!

PUSS
Matilda

Kommentarer
Postat av: Becka

åh =) måste kolla underkläderna där!

2008-09-16 @ 21:09:30
URL: http://beckibeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback