Saturday


hejsan på er :)

är på village nu, inte jätte toppen med jobb dagen efter en sån kväll som igår, men det funkar ;) gårkvällen blev verkligen sjukt bra, tycker jag :) mycket folk, trevlig stämning, hyffsad musik.. great! tack tjejer <3
hade på mig en svart tubklänning från Topshop och över min spetströja från monki, guldigt berlockhalsband från pilgrim och svarta lack-heels till det :) fick komplimang för klänningen inne på toaletten bara efter 2 min at palace, så gulligt, då var det verkligen en sista minuten outfit också då jag bara plockade ihop ngt eftersom jag inte kunde välja vad jag skulle ha..haha! anyway, kul hade vi!

idag är det jobba till fyra som gäller, möta lille lucas efter det och då blir det hem till mig och hämta some stuff sedan hem till honom, så längesen! myspys.

bloggar senare om jag hinner, annars imorn då jag har mer tid att berätta om shoppingen och gårkvällen.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback