second of september

Trött är ordet. Tror ärligt talat att jag har gäspat över 20 ggr sammanlagt idag.. och ändå har jag sovit betydligt mer än jag i vanliga fall lyckas åstadkomma, lustigt.. men i alla fall, idag var det skola som vanligt och dagen började med Naturkunskap B, så långt ifrån roligt som man kan komma men lyckades överleva de 2 h och 10 min som vi hade till förfogande genom att strosa runt och leta fakta om kindbergs udde (grönområde vid ängö som vi arbetar med för tillfället, mycket intressant hörrni!) Sedan fortsatte dagen med affärsjuridik (syster och jag, wee :D) och efter det blev det lite möte för oss UF-företagare, verkar roligt.. möjligen något slitsamt men ähh, skolan i övrigt är inte särskilt slitsam denna termin har jag kommit på så jag ska nog stå ut med det också!

Jobb blev det vid halv 2 och fram till 18-tiden, levarans av varor idag så det fanns att göra och det är ju då det är som roligast!

Om en halvtimme börjar mitt yogapass... better hurry up!

Have a nice evening!

(Om ni undrar varför jag skriver lite engelska här och var så är det inte för att jag anser mig vara duktig på det eller för att jag tkr det är coolt.. känner däremot att jag behöver underhålla min engelska så jag inte förtränger allt nu när vi inte läser någon engelska i skolan mera, hihh, nu vet ni=)

/Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback