sex and the city!


oooooh. filmen var verkligen underbart bra, tycker jag! ville inte att den skulle vara slut.. och då har jag aldrig varit intresserad av att se sex and the city-avsnitten tidigare någonsin på tv. ojojoj. den får vara kvar på datorn, lär nog bli att se den igen :) så mycket underbara ställen,snygga kläder, walk-in-closets och skor..bara det!
har hunnit med att äta mcdonald's som pappi kom hem med, tack så mycket! och pluggat lite..som jag ska fortsätta med nu.. lucas ringde desstom nyss och saknade mig. Sötnos!

har förresten fixat tid på nagelsalongen för förlägning av mina naglar på onsdag, innan min körlektion. Yeey! äntligen kan jag kanske måla mina (då) långa naglar i lite fina färger :)

nehe, dags att ta tag i plugget, kemi med allt vad atomer och molekyler heter..längtar.
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

du med sjukling :/ jag också.. krya på dig!

2008-09-22 @ 13:59:09
URL: http://saaaaandy.blogg.se/
Postat av: matilda

jaa tyvärr..tack gumman :) krya på dig du också!

2008-09-22 @ 16:19:41
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback