shopping + handboll


Blev en shoppingtur efter skolan tillsammans med syster, efterlängtat :) handlade inte särskilt mkt med tanke på att lönen just kommit men känner att det är så mkt jag vill ha just nu så det gäller att hålla hårt i pengarna! skor, halsduk, vantar, färgglad kofta, jeans... det tar liksom aldrig stopp på vill ha:et :p men en jättesöt lila/blå basker blev det samt en rutig mångfärgad kofta, inte alls min stil egentligen kanske, men måste medge att den var riktigt cool på, tyckte även syster :D wee

sedan blev det hem och byta kläder för att sedan cykla till sporthallen och se seriepremiärsmatch i handboll kalmar-växjö. riktigt kul och kalmar var duktiga (spec min:) trots att de förlorade...

imorgon bär det av till karlskrona (blir där lördag-söndag) ska bli hur mysigt som helst :D hoppas på de!

tänkte lägga in dagens två outfits i bloggen men givetvis är jag inte så pass tekniskt att jag klarade fixa bilderna som det är bestämt att de ska fixas enligt syster (och mig) haha, så det får bli systers uppdrag att genomföra åt mig under morgondagen. hoppas ni inte blir alltför ledsna över att vänta en dag extra!

ha en fin helg!
/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback