sick and tired


inget stan för min del idag , nono. nu sitter jag i min säng med feber och en jäkla förkyldning..nice :/ ingen ork till något alls, typiskt att bli sjuk just nu..kunde det inte kommit innan i veckan? typ i måndags då vi har tråklektioner och allt är allmänt jobbigt bara..tydligen inte. iallafall, lite naturkunskap har jag orkat plugga, annars inte mycket mer..
hittat på något att ha på mig ikväll iallafall, mjo, orkar egentligen inte fixa och hålla på men måste väl, litegrann trots allt, ändå middag och det :)
hade kunnat bli palace med tjejerna ikväll annars, hade inte varit helt fel det heller..ibland måste man väl välja, eller inte det heller kanske, sjuk är väl inget man väljer direkt. anyway, lugn kväll blir det för min del.

svart blir kvällens outfit at helen och jörgen's, svarta cheapMonday byxor, svart spets tublinne och svarta rosettörhängen. Skor jaa, hade gärna haft på mig ett par stövletter från H&m eller Bianco, men icke, får bli ett par pumps eller något.

nu ska jag vila litegrann..
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback