sjuk


sjukling idag, vaknade efter många om och men och orkade verkligen inte ta mig upp. gjorde det såklart ändå tillslut och kände mig inte alls bra..feber, ont i halsen och förkyldningen är kvar :/ tråkigt!!!
somnade om och vaknade för en timme sedan, åt lite frukost och vilade framför tv:n. blir nog mestadels vila och ta det lugnt idag, prov i naturkunskap B imorn så måste orka plugga lite också, frisk imorn till provet, ja tack.

nu ska jag titta färdigt på sex and the city-filmen. exciting :)
förövrigt är jag extremt trött på min mobil som inte fungerar som den ska då det står "SIM inaktivt" på displayen. Help? :s

lär nog blogga mer om ett tag..inte alltför mycket att göra.
hoppas ni har en bra dag!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback