söndag kväll


idag har jag haft en såndär typisk söndag verkligen, inte gjort något speciellt men ändå hunnit med en massa! känns det som iallafall..vaknade runt tio-elva tiden med min älskling som då redan var vaken (helt otroligt då han alltid sover längre än jag gör) :p låg kvar och bara kände känslan av att kunna göra det utan att skynda sig till någonting. Tillslut blev jag för hungrig för det, frukost blev det då. Sedan började vi med lite söndags-städning, vilket innebar flytta om i skohyllan, ta ner sommarskorna och upp med höstskorna från källaren :) kom också överrens om att sälja en hel del saker på tradera framöver, jag har en hel del och mamma har flera väskor som ska säljas. Får bli nu framöver när vi har tid med det..hmm.
Sedan kom jag på att jag ville se sex and the city-filmen idag och lucas var då så gullig och laddade ner den, PUSS!
Vi lagade god mat, jag och mamma, tittade på FF-matchen mot IFK göteborg och sov lite i soffan, alla tre, mysigt. Efter det tittade vi på filmen, hann aldrig se hela dock, men det vi såg bara älskade jag! tyvärr inte lucas..men den var nog ändå helt okej hoppas jag..tjejfilm då :D

tänkte på gårdagen sen, hann ju aldrig med att blogga efter stan, jag var iallafall där en liten stund med mamma, kikade framförallt efter en jacka till mig, som tur var hittade jag en och sådär jätte lång tid tog det inte heller! Det blev en lite längre kappa svart/grå, skitsnygg, figursydd, smal, INTE i ull, från Nümph. Väl värd pengarna, visste på en gång att jag ville ha den! Så jag är nöjd :) ett par overknee-strumpor i lila från H&M blev det också. Fika på skafferiet med lucas och hans syster från malmö (jättekul att ses igen!) och bror och hans flickvän, jättetrevligt! hem en stund för att sedan åka till karro och se hennes jätte fina hus samt äta god tacos och spela spel och umgås med tjejerna. Verkligen lyckat, alltid så kul, såntdär, borde vi göra oftare! Blev bio sedan efter det också, lucas och hans två bröder och syster kom och hämtade mig, vi åkte till stan och såg "Tropic Thunder" som absolut inte var en film i min smak, men visst, gillar man att se inälvorna krypa ut ur kroppen på folk när de blir skjutna, väldigt överdrivet och skitäckligt, så ska man definitivt se filmen!

nu ska jag prata lite med systern, som nyss kom hem :)
nattinatti sen,
PUSS /matilda

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-22 @ 09:48:20
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback