staggningen ; helgen


Godmorgon!

hyffsat tidig uppgång idag för att vara sen lördagskväll igår för min del :) jag jobbade alltså på village till 15, efter det mötte jag upp lucas som också hade jobbat, vi tog oss en promenad hem hit och tog det lite lugnt efter det. Sedan kom mammi och pappi hem, vi gjorde middag och åt tillsammans, kyckling och klyftpotatis, yummi!
kvällen blev lugn den med, umgicks bara allmänt så, lite tv, lite film..handlade lite glass godis läsk (ovanligt..) på ica två minuter innan dem stängde. jaa, det var väl min lördag!

idag är det söndag, fem dagar kvar till födelsedagen :D det ger mig lite panik, arton liksom..plus att jag inte hittat någon utmärkt present åt systern än, men det ska jag nog allt fixa bra i veckan :)
ska ta det lugnt idag med, lite plugg, lite övningskörning, mycket lucas innan veckan nu börjar igen.

Torsdagskvällen och staggningen på vallen blev super!
var ju här hos oss innan, en massa tjejer och umgicks, bra musik, lite gott tilltugg (chips,godis höhö) och lite vin etc.
vi tog busse runt tio redan till Vallen, som vi verkligen gjorde rätt i då det var sjuuukt lång kö redan då. stod i kön rätt länge alltså, närmare en halvtimme säkert men vi underhöll bra tycker jag, haha, så det blev mer till ett nöje ändå! Vallen var minst sagt JÄTTE mycket folk, de flesta helt klart onyktra och på festhumör, vilket gjorde stämningen på topp :) dansade oavbrutet de fyra timmarna, mestadels utomhus. Mötte en hel del folk som var längesedan, alltid lika kul! dansade dansade dansade. tillslut var jag jätte trött då klockan var ett och började lugna ner mig lite.. orkade inte mer. Men kom igång strax igen och fortsatte med mitt dansande. Så kul att vara ute igen med alla tjejer, längesedan!
och på Fredag blir det fest igen, B-day!

Bilder sedan torsdagen kommer nu strax.

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback