sunny sunday


hejsan på er!

idag vaknade jag otroligt bra efter att ha sovit underbart skönt i min nya stora säng! självklart med min lille pojke brevid med :) söt, så söt! dagen har tillbringats mycket i stan och mycket på ikea. åkte in till stan med mormor&morfar, farfar och syster, hälsade på på village, bytte min klocka jag fick igår till en annan mycket fin, gick till Gina och MQ. hämtade mitt bankomatkort på Bistrobar, åkte till ikea för god lunch och fika med mormor morfar och farfar, de åkte hem, jag och lina fortsatte inne på ikea någon timme. åkte bussen därifrån med lite småsaker, kudde filt och påslakan till nya sängarna. Great!

nu har jag kikat lite på presenterna, fixat och provat lite saker, snart kommer nog lucas hit från ADDI :) mums.
nytt från village blev det med hem också, choklad-fondue i silver! sjukt fin och sjukt gott, så ikväll ser jag fram emot frukt doppad i vit choklad :)

PUSSNUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback