" sweet revenge "


Födelsedag igår! kunde inte blivit bättre, tack alla för en fin dag och en sjukt rolig kväll! alla som var på festen, tack för presenterna, ja må dem leva-sången och tack för bästa umgänget :) äntligen en ny säng också, stooooooor :D
min mammi och pappi är fan världens bästa, så som dem ställde upp för mig (oss) igår, älskar er!
Bistrobar, superkul, tack för drinkar och danser! bättre syster än min egen finns inte.
födelsedagsfirande idag med nära och kära :) underbart!

mina tjejer är dem bästa som finns, ni finns där, alltid <3
ni som svikit vet nog om det själva.. and i don't know what to say.


Lucas Vallgren, fucking amazing

Matilda

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack för en super rolig kväll! <3

2008-09-13 @ 12:29:07
Postat av: Anonym

du är bäst tilda! tack för en jätterolig kväll!<3

2008-09-13 @ 19:34:57
Postat av: från Sofie:)

:)

2008-09-13 @ 19:37:35
Postat av: Becka

Love you, girl! =D

2008-09-16 @ 21:11:11
URL: http://beckibeck/blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback