tänkvärt


efter att ha sett filmen freedom writers (klart) idag och efter att ha fått en text skickad till mig nu ikväll så har jag fått mig ett par lite annorlunda tankar idag..både och handlade om saker som är lite utanför vår värld här i sverige, eller framförallt utanför min värld men underbar familj, bra förhållanden hemma i skolan och allt, bästa vänner, underbart bra pojkvän, ett jobb jag trivs med, utbildning och frihet till det jag vill osv osv osv.
det är sjukt hur vissa har det, kan knappt tro att det är sant ännu. hemskt. man ska nog ta en funderare över sådant, att är det någon som uppträder illa elelr beter sig konstigt finns det antagligen en anledning till detta. som kanske är svår att leva med, eller kanske har varit svår för personen och då orsakat ett visst beteende eller vissa åsikter. Konsekvenser kommer med allt, var det inte så? Margareta Illerstig, Min svenska B lärare? Jojo, minsann :)

med dessa väl valda ord :p
säger jag Godnatt!
Matilda

Kommentarer
Postat av: carlros

fin blogg :) mycket intressant läsning . kolla gärna in den stora modebloggen http://casualfashion.blogg.se

2008-09-03 @ 00:19:23
URL: http://casualfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback