too good to deny it

Torsdagkvällen var underbar, sällan jag har så pass roligt ute som jag hade då.. riktigt lyckad kväll tjejor :D (Bilder kommer, senare idag)
Hemma vid halv tre tiden och sedan var det skola dagen efter, fast först vid 10-tiden för mig och syster så lite fick man ju sova iaf :) Vaknade dock med en grym röst.... hes som sjutton, sällan jag blir de så känner knappt igen mig själv, och värst av allt, det GÅR BARA INTE sjunga :/ uhhhh jag som inte gör annat än att sjunga här hemma! hih

Det blev en sen hemfärd inatt. Buss vid 02-tiden från lindsdal i min ensamhet, ett rent under att jag ens kom av busen då jag lyckades somna till säkert fem ggr, ha!

Lite sovmorgon idag och sedan blev de bussen, hade jag tänkt ja, men neeeej chaffisen stannade inte trots att jag sprang som sjutton och var jämnsides med bussen när den blinkade ut.... va e detta?=) Så det fick bli en promenad till stagg för att hämta min cykel och sedan in till stan och luncha med syster som jobbat duktigt idag! Tom yam chicken med ris från SOYA. Inte smakat? rekommendation absolut!

Cykel hem vid 13tiden var det tänkt men stötte ihop med viktor och nicke vilket resulterade i ändrade planer, blev de lite stan och en fika på espressobar=) trevligt!

Ikväll tar jag det jäkligt lugnt, lite förkyld och febrig sådär ja..... men en film och lite glass o sådär vore ju inte helt fel?!

Ha en härlig kväll!
Paulina


Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback