tröttis-dag


hejhej :)

vaknade upp i min stora säng idag igen (underbart!), den är verkligen så sjukt mysig att jag kände för att ligga kvar och somna om på morgonen idag till och med, och det måste då vara första gången för jag är verkligen morgonpigg av mig annars :p men inte idag neej, sjukt trött efter att ha sovit lite för lite i natt igen.. men gosigt då :)
skolan kände rätt jobbig till en början med bara tråklektioner och inget annat vettigt alls. men med dagen förbättrades det mesta, vi hade kul som vanligt, idag åt ingenting alls, haha, men det behövs ju det med, speciellt när man är trött :D
hyffsat god mat i matsalen för en gång skull också.
efter skolan tog jag mig in till stan (1 minuts promenad :p) och fixade lite ärenden. Först till H&M för att byta en kjol, eller rättare sagt lämna tillbaka den, en svart plisserad med spets, som jag fick av sötsyster i födelsedagspresent. Sjukt fin men dock inte så användbar och rätt obekväm..tyvärr :/ det får bli något annat kul för pengarna som hon får hjälpa mig med sen!
efter H&M blev det banken, känner mig jätte vuxen nu, beställt ett nyy bankomatkort, VISA-kort (!) och internet/telefonbank med säkerthetsdosa. Ojojoj.

cykla hem, äta efterlängtad mat och sedan tv i soffan. ska bara ta det jätte lugnt i eftermiddag, så trött så.. kallt är det med :s uscha. Lite FRIDA-läsning och redigerande av bilder sedan födelsedagen står på schemat, ska också orka med att hämta paket på posten från faster i göteborg. spännande!

pussnuss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback