warwick avenue


tisdag idag, skoldagen gick hyffsat fort..svenska, affärsjuridik och naturkunskap. fick tillbaka det första provet för terminen idag, alltså det i naturkunskapen, ett VG blev det för min del och jag är sjukt nöjd med det då de flesta fick lägre betyg än så och då jag inte alls tyckte att jag kunde/fattade så mycket som han ansåg. Men det är väl sådan jag är.. tror att jag kan mindre än vad jag egentligen kan, jaja, positiv överraskning!
även övningskörningen efter skolan senare gick hur bra som helst, för en gångs skull.. nej men det kändes riktigt bra :) så imorn är det körlektion igen, och den ska fasen inte gå dåligt. RÄTT inställning känner jag att jag har nu också, gäller bara att tro på den med. Jaja, Det gör jag. Punkt slut ;)

gyros i bröd blev dagens höjdpunkt, längesedan jag var så mätt som jag var tidigare idag, haha, yummie! one tree hill blev det även idag (tittade på det igår första gången och blev verkligen fast), alltid tove som pratat så mycket om hur bra det är och jag måste erkänna, håller verkligen med! Great!

allt är upp och ner men ändå som det brukar vara. nästan. hmm, Jag säger som jag alltid sagt  "det löser sig, nån gång."
and i suppose so..

warwick avenue - jättefin låt! Duffy.

Godnatt!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback