Påskhelgen


underbara dagar med finfint väder och trevligt sällskap :) har hunnit med att jobba en dag, sedan har jag vart ute i fredagskväll med eddie och isabelle, blev mest att sitta ute och snacka om högskolor och jobb, trevligt var det allt. Igår var det påskafton, dagen började med storstädning, faktiskt rätt kul då jag och eddie hjälptes åt, haha. Efter det körde vi en sväng och åt lite, släkten kom hit och vi åt påskbord och efterrätt, har inte ätit så mycket på väldigt lääänge.. Mysigt! Påskägg fick vi leta efter, tre stycken fick jag allt, med godis och en hel del pengar som kommer att komma väl till pass, två par örhängen fick jag dessutom. En liten kuvertväska med nitar på från Gina fick jag i present av syster, tack söta du!

På kvällen bar det hem till andreas, toves pojke på lite fest, efter det skulle jag och isabelle vidare mot palace. Hamnade först på en förfest hos Michel, eddies polare, så fin lägenhet han bodde i var det längesen jag såg, verkligen snyggt. Det var trevligt, blev dock kvar där lite väl länge..inne på palace var vi först vid halv ett, så sjukt mycket folk och jättekul! Otroligt bra musik, speciellt inne i housebaren, och varmt och svettigt som sjutton! Men kul hade vi :) Kvällen slutade med lite tråkigheter tyvärr..jag och eddie tog en promenad hemåt och sedan somnade jag fort. Sov länge idag, för att sedan sola hela förmiddagen ute vid uterummet ihop med eddie, han pluggade lite och jag tittade på högskolor och program inför högskolevalet o detdär..kul när man väl intresserar sig för det :) hittade en del jag kan tänka mig..
Riktigt brun blev jag med! haha, eddie också då. Ikväll blir det nog lugnt, kanske umgås och plugga med eddie lite senare. Imorn blir det öland och borgholm, farfar fyller år!

Puss, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback