Projektarbets-redovisning


here we go! det absolut sista vi har att göra vad det gäller vårt projektarbete och Project Sharing! Känns underbart men samtidigt tråkigt, nu är det liksom över. Men det är väl så det blir nu..tredje året, gymnasiet är slut snart. Studenten nästa :D

snart sminka mig lite sen vidare mot skolan alltså, efter vår redovisning blir det stan. Solning med isabelle, presentköp till lilla söta Maja och sedan vidare till Parelle för smink/hud-rådgivning av en tjej från Sheido. Ska bli skojs!
Ikväll blir det troligen Eddie vilket var ett tag sen nu..typ två dagar sen :p han fyller i övrigt år på Lördag då det blir fest imornkväll för honom på Bistrobar! KUL ska det bli :) frågan är bara vad jag ska ha på mig..lönen kom i och för sig nu idag men..ähh. Nåt ska jag nog kunna hitta här hemma bland alla klänningar och kjolar.

Redovisning alltså. Önska oss lycka till!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback