Sunny tuesday!


Underbart bra dag idag, kanske ännu bättre än gårdagen trots att den blir svår att slå. Två glada besked angående betygen, dels matte C provet som jag lyckades få G på vilket var ganska häpnadsväckande, haha! Good for me. Efter det fick jag tillbaka redovisning/beskattningsprovet som jag tydligen lyckats få endast fyra fel på och därmed ett MVG, kanske ännu mer hapnadsväckande, hahaha! Det där som inte ens är min grej för fem öre, siffror och bokföring och kalkyleringsliknande-uppgifter..jaja, det var det!

Idag började morgonen med smultron/jordgubbsyoughurt hos eddie, medan han sov vidare fixade jag iordning mig för att sedan bege mig till skolan med svenskalektion på schemat. En nationell muntlig presentation var det som gällde, dock blev det inget för mig & issan idag utan efter påsklovet, kanske lika bra det med tanke på att övning kunde behövas lite mer av..
Matsalen med äcklig mat (ja, idag också..) mycket snicksnack med theo & calle, gamla minnen och annat skojs, haha, det var ett tag sen! Inställd lektion, då jag nu har suttit i bibblan för att plugga lite..naturkunskap snart för att sedan bege mig till stan och gå en sväng där med bästa mammi och bästa systeryster.

Imorn ska balen vara inbetald, jag ska gå med min pojkvän eddie, ska bli ritkigt kul! Ska förresten också hämta ut min klänning som är färdigsydd imorn, spännande!
Idag är det nog..62 dagar kvar till studenten med tanke på att det var 64 i förrgår. SÅ kul men samtidigt så hemskt..

Hörs kanske senare,
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mellis

Alltså shit. Människa kan du snälla sluta klaga på maten i skolan! Var tacksam över den istället.

2009-04-09 @ 09:51:20
Postat av: Matilda

sen när bestämmer du min åsikt? angående maten i skolan tycker jag precis som jag vill, och jag tycker INTE om den. Punkt slut ;) tacksam? njae du, då ser jag hellre att man tar med egen mat om det skall vara så.

2009-04-09 @ 17:40:45
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/
Postat av: M

Bestämma din åsikt kan jag inte göra, men fel hade inte varit ifall jag kunnat. Men man ska inte klaga på förmåner andra människor skulle göra vad som helst för att få. Gör så här istället, ta med dig mat till skolan om du tycker det är bättre så slipper du äta och klaga över den "äckliga" maten som serveras.

2009-04-10 @ 12:39:35
Postat av: Matilda

Så du har aldrig klagat på någonting i ditt liv som andra inte har "förmånen att ha"? tveksamt. Det kan jag gärna göra, du kanske vill smaka du med? :)

2009-04-11 @ 10:15:00
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/
Postat av: M

Det har jag aldrig sagt att jag inte gjort. Men att klaga stup i ett som du gör på skolmaten är otacksamt. Faktisikt så har stagg väldigt god mat, det är bara du som är finkänslig tror jag. Nej tyvärr jag äter det som bjuds i skolan.

2009-04-11 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback