2 februari, stressad


Måndag igen, ännu en påbörjad vecka. Startade som vanligt med otroligt seg morgon, alltid som tröttast på måndagarna efter helgen och söndagskvällen som alltid tycks bli sen..iallafall så blev det matte C som vanligt, fick inte alls mycket gjort då jag hade grym huvudvärk och illamående. Som tur var räddade isabelle mig från detta med sin ibumetin, tack underbaring! Utprovning av kläder på stan, inför modevisningen runt lunchtid. Carlings och Snitz i ett par timmar för att sedan gå därifrån med grymt bra uppsättningar och snygga kläder! Kan ni verkligen inte missa :D
Mcdonald's med eddie och issan, tillbaka för lektion i filosofi och sedan projektarbete-snack med tjejerna. Efter skolan blev det trafikskolan, alla pärmar klara nu, jäkligt skönt..nu hoppas jag bara på att jag klarade dem också. Hmm. Måste var i stort sett sämst på det där, nöstan iallafall. Hur som helst, man kan nog inte vara bra på allt, alla har sina brister. Mina är Matte C och körskoleteori för tillfället, tur för mig att jag har självinsikt och vet om det kanske, haha.

Eddie en stund i eftermiddag/kväll, lagade mat och umgicks allmänt, underbart bra!
Just nu är jag sjuuukt stressad, vad händer?
Jooo, lite problem har såklart uppstått som ingen tänkt på alls, men tror jag löser det imorn.. hoppas så. Annars inget speciellt, bara att Veronica ska åka hem på nästa torsdag igen..känns tråkigt men det blir nog bäst så tillslut :) kommer sakna henne! hälsa på i Brasilien doo!

Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska hon inte komma tillbaka? :( varför åker hon?

2009-02-03 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback