baby you can drive my car...

ÄNTLIGEN var det min tur att ta körkort - och i detta väder dessutom.. trodde att uppkörningen skulle bli inställd pga all denna snö som låg överallt + snöyran som varade på förmiddagen men icke. Lika bra var väl det eftersom jag klarade det utmärkt trots väglaget :D himla bra om jag får säga det själv. Vilken lättnad när man fick veta att man blivit godkänd, helt sjukt verkligen.. något alla borde uppleva ungefär.

Tack för alla grattis jag fått idag :) blivit mer och mer glad för varje gång jag fick höra det typ..

och speciellt tack till mammi, pappi, syster och bror för de fina blommorna och min leopard-bil ;) bilder nedan.

    

Sovgott med er!

Puss och kram / P

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS :)

2009-02-13 @ 10:57:03
URL: http://kajsadahlstrom.blogg.se/
Postat av: familjen alfredsson

STORT GRATTIS till dig Paulina, bra jobbat!!=) hälsar Alida, Maja, Roger och Eva

2009-02-13 @ 14:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback