Balvaka - Parelle

Det blev en riktigt mysig och väldigt inspirerande kväll för några av oss tjejer i SP06B ikväll..
Inspirationskväll med tips om sminkning inför balen, väldigt givande och trevligt, och dessutom mycket bra erbjudanden!

Och bäst av allt, tog bilen dit med linn och sandy, och de ansåg min körning vara klart godkänd, plus att jag körde SJÄLV för att hämta upp syster sen. Frihetskänsla att bara sitta där utan ngn körlärare som säger åt en vad man måste eller ska göra härnäst, och bara spela musik högt - coolt är nog ordet.

Fick med mig en del grejor hem från parelle som finns på bild här nedan, samt en goodiebag med trevligheter, kanske blir de att boka sminkningen till balen där ändå, 550:- undra om det är det jag vill lägga pengar på? Prioritera är iaf ett måste, jisses vad dyrt allting kommer bli.. men ah, vill man vara fin så (a) får se hur de blir,  sova på saken helt enkelt.

Make-up artist verkar himla kul.. kanske vore ngt, iaf att ha det som yrke i någon månad eller så (a)





Jättebra initiativ från inflytandeansvarig, emelie!

Godnatt på er :D
/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback