Fredag den 13e


äntligen slutat och nu väntar en veckas sportlov! underbart! känner mig mycket bättre i dag, utvilad och fri från all aggressivitet..haha. Skönt att få ut allt ibland bara, känns oftast bättre efteråt.
Nu ska jag fira lovet med stan i hop med isabelle, känner för att shoppa en del..hoppas jag har pengar kvar på kortet bara, kan ju vara en förutsättning. Har bokat tid för provning av balklänning nu på lovet på morgonen idag också, kul!

Ikväll ska jag och min eddie till palace för att se modevisningen, utgång där eller bistrobar senare beroende på...
förhoppningsvis fira lov och systers körkort med henne och tjejerna!

Imorn är det alla hjärtans dag, härlig dag då man har ett förhållande, i annat fall kanske den kan kvitta...
jag ska i alla fall spendera dagen/kvällen i hop med min älskling.

hörs senare om jag hinner med,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback