huvudvärken håller i sig..

torsdag, veckan har gått fort som tur är för mig som är riktigt trött på allt som har med skolan att göra för tillfället..underbart med lov nu nästa vecka, behövs verkligen! :) har haft sån extrem huvudvärk på morgonen och då & då under hela veckan, fruktansvärt jobbigt, eddie kom på igår att jag tydligen gnisslar tänder då jag sover och att det isåfall självklart har med det att göra, undra om det skulle kunna vara så..möjligen. Måste kolla upp det där och göra något åt det om det nu går..läskigt ju. Haha.

Utgång som har blivit lite av en tradition nu på onsdagskvällarna, blev det igår alltså! becki och tovish kom och hämtade upp mig och issan, vi tog oss till KM där vi planerat att stanna hela kvällen, för att mestadels umgås och äta nachotallrik. Blev dock att vi gick vidare mot bistrobar sedan ändå, nyktra dansade vi hela kvällen där trots knappt något folk.Tror det är då jag, iallafall, har som roligast, då man slipper trängseln och kan synas lite höhö..dans är fan livet! :) saknar dansen på tal om det, det gör jag verkligen..blir att sätta igång med träningen nu på lovet, malkars troligvis, med allt från gym, bodypump till dance/streetpass, kul ska det bli! Dessutom måste jag ta tag i körkortet, vilket jag i och för sig gjort den här veckan, men fixa klart det sista repetionerna bara, så blir det nog körkort inom en snar framtid!

GRATTIS älskade systeryster, du förstår inte hur glad jag är för din skull! känns nästan som det är mig själv det gäller, så mycket delar jag faktiskt lyckan! hahaha :) Bästa!

Vi har fått inspelningen på DVDskiva från vår modevisning i veckan också! sett den två gånger änsålänge och det lär bli fler idag..haha, riktigt kul att se! Om någon vill låna och se, är det bara att höra av sig! Vi kom dessutom med i Ölandsbladet, bilder och en bra text skriven om alltihopa, jätte kul!

Nu slutar jag skolan just, blir pizza och en lugn eftermiddag hos min eddie :) lite religionsplugg ska jag göra också..

Ha en bra dag!
Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se modevisningen ju!

2009-02-12 @ 15:00:53
URL: http://kajsadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback