I like the way you love to dance


halv fem och här i sängen framför datorn sittter jag fortfarande..har dock hunnit med att göra lite annat sen sist. Eddie kom tillslut med mat, kall och blöt sådan dock..inte mycket i min mage av det där, haha. Tack ändå älskling ;) har också hunnit med en halvtimmes telefonsamtal med issan nyss. Mycket efterlängtat! fanns en hel del att prata om, allt från balklänningar till vad som händer efter studenten till lägenhet, jobb, alkohol.m.m...mer prat får vi ta igen imorn då jag ska vara frisk och bege mig mot skolan igen. Vi får dessutom reda på vår Natur-hemtenta imorn eftermiddag vilket jag verkligen inte kan missa..hörde förresten att jag inte var den enda som var sjuk idag heller förresten, både tove, becka och maggan var hemma också. Hoppas ni tillfrisknar fort ni med, tjejer :) måste till skolan av en annan anledning imorn med, Sofie är tillbaks! känns som evigheter sen, brun kommer hon att vara med troligtvis? jag vill ocksååå.

som ni hör är jag på lite bättre humör nu, eftet lite umgänge och mat så!
nu ska jag fortsätta ett par sidor i min bok..vet inte riktigt vad jag ska säga om den, knepig är den absolut, konstigt språk och konstig handling (än så länge) ska försöka hålla koncentrationen uppe, det kan bli bättre :p

Saknar dansen extremt mycket just nu. Jag ska liksom dansa, så det är bara. Tur att jag tar igen det lite iallafall, ute onsdag fredag lördag..men det är det slut med nu, eller hur mammi? måste därför ta igen det på annat vis. Frågan är bara hur..jag löser det! I like the way I love to dance.
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback