my turn to shine

yes, idag (eller ja igår blir de ju egentligen eftersom klockan hunnit bli halv ett) hittade jag äntligen min balklänning, efter att ha provat säkert 10 stycken på bara en halvtimme utan att ha hittat någon som verkligen stack ut och såg ut som jag föreställt mig så helt plötsligt bara dök ägaren av butiken upp med den (fanns inte framme i butik ens;) och redan när jag fick syn på den kände jag att det skulle bli den jag köpt då vi åkt därifrån och så blev det :D jätteglad över att slippa tänka och stressa över det mer.. och att den var så lik den jag föreställt mig, både vad gäller färg och modell, helt otroligt! Tänkte inte avsölja färg och modell, såhär ännu.. blir ju lite tråkigt (a) men jag kan säga att den är det där lilla extra, men det är nog en underdrift om jag tänker efter.. oh, det kommer bli perfekt! Syster hittade förövrigt en superfin balklänning hon med (lite bådas stil, provade den först jag med ska ni veta.. de va svårt att undvika den!) och även studentklänning - supersött!

Under lovet har jag hunnit med ett besök till jkpg, kollat in högskolan, tipspromenad, lite stan och umgås med vänner o släkt :) jättemysigt! Tänkte även försöka hinna med lite plugg imorgon, cv-skrivande också kanske? Möjligtvis blir de utgång imon med :D (halva priset på palace ju)

Nu ska jag krypa ner i sängen hos min pojke som ligger o läser teori, så duktig så! hah.. snart är de dags för även dig ;)

Godnatt folks
/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback