Sportlov!


Alla hjärtans dag igår tillbringades först i sängen länge sovandes med hos min pojke, vi handlade i hop och hyrde film, gick hem till mig och vilade, lagade mat, umgicks och kollade på filmerna. Mycket mysig kväll faktiskt, en av de bättre på länge. Fick mig dessutom en present av min mammi och pappi, present av systeryster fick jag mig för ett par dagar sen också! gull :)

Fredagskväll var jag och eddie först och kollade på modevisningen på palace, kul var det! fick se den ännu en gång då jag stannade kvar där och festade sedan med tjejerna :) mycket bra! gick hemåt rätt tidigt, trött och hungrig. Jag och issan gick mot bistro och mötte eddie m.fl. Dansade loss lite även där, gick och köpte mat och åkte sedan hem och sov. Kul kväll med mycket dansande, ett minus var dock att en knepig kille slängde två glasflaskor i golvet precis bakom mig så allt fastnade under mina skor sen och nu är där stora hål...usch då.


Ikväll blir det tv/film hemma och ta det lugnt bara med eddie m.fl. Mys! skönt med lov nu, man blir dock lite rastlös av all ledighet..haha, därför blir det träning igen nu i veckan, imorn antagligen, med issan. Malkars nästa! underbart!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback