success

Success. Det är så jag väljer att sammafatta vår torsdagkväll på sandra!
Catwalken var superbra och min insats blev inte så tokig trots allt... det blev ett ganska långt genrep vilket verkligen behövdes och som också visade sig ge resultat då man fick höra många komplimanger efteråt :D wee

Var hur nervös som helst säkert en halvtimme innan, men sen när man väl kom ut i rampljuset var allt som bortblåst och det var hur kul som helst, tråkigt bara att de gick över så snabbt..

Det var verkligen mycket jobb bakom, men tjejer, de blev verkligen ett riktigt lyckat projektarbete både vad gäller arrangemanget men också publiksiffran och pengarna till insamlingen :) superkul!


Ikväll ska jag ta det väldigt lugnt.. förhoppningsvis med min pojke. Det behövs en "hemma i soffan framför tv:n kväll" efter en pluggig vecka iskolan, absolut.

Later maybe

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback