sundaymornin'

Då var det söndagmorgon, kan knappt förstå det.. kändes som de bara var någon timme sedan jag vaknade och det var fredag. tiden går snabbt även när man inte gör ett skit kan jag konstatera för det är ungefär det jag gjort i helgen, ingenting. Rätt skönt de med ibland förstås, men blir så fruktansvärt rastlös efter ett tag.. så nu ska jag snart ner till stan en sväng och kolla in lite vårnytt, är verkligen på shoppinghumör idag så de ska bli kul :)

Inget magont idag heller, hoppas att det går över nu och inte kommer tillbaka på lääänge, helst inte överhuvudtaget.

Fick bh & trosor helt appropå ingenting av älskling igår, i vinrött.. hur fint som helst <3 tack bästa du

nu blir de fix och sedan stan, i eftermiddag SKA jag verkligen plugga, så de så.

Ha en skön söndag!

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback