you've got the sweetest ass in the world

Onsdag, halva lov-veckan har redan gått och jag känner nästan exakt så som det stod i veckorevyns horoskop, det har funnits all tid i världen och ändå har jag har inte gjort något alls i stort sett. Tränade i Måndags med isabelle, har haft träningsvärk i rumpa och lår sedan dess, och har det fortfarande, härlig känsla det där..! För det mesta har jag änsålänge annars bara varit hemma och ute och gått. Jag och Eddie har umgåts, lagat mat, tittat på bio, film och tv..suttit framför min dator..jaa, sånt där. Mysiga dagar men jag har ändå hunnit känna mig lite rastlös. Sånt är så typiskt, har väntat på lovet i flera veckor för att jag äntligen ska få vila ut och sova och få tid till att göra massa saker, ändå nu när det väl är lov så känner jag att jag saknar skolan (!) och inte har något speciellt för mig alls att göra.. orkar inte heller. Haha! Migrän har jag fått dessutom, lite då & då men lite varje dag nästan, sjukt jobbigt.
I kväll blir det utgång (traditionen var det ja..) med tjejerna! Nånstans innan för lite vinpimplande och sedan Bistrobar antar jag, kul ska det bli! äntligen umgås lite :D saknar sofie dock som har det skönt i fuertuventura..fusk!
Min mobil har hunnit gå sönder nu på lovet också, på tal om ingenting, väldigt störande bara..knapparna som lagt av en del, vet inte om jag fick vatten i den eller vad som hände, så är fallet iallafall..issans metod med hårtork funkade inte heller, haha, tyvärr.. så nu blir det lagning på den med..sssss.

Nu ska jag städa i genom min garderob, så mycket som jag orkar..fnns ju endel att göra när det kommer till den, ska samtidigt då försöka hitta på nåt kul att ha på mig ikväll!

Dagens låt som jag haft på hjärnan sen måndags är den här, haha, lite kul..

You are a lovely, lovely refrain
You spin around and round in my brain
I seem a steel man till it's some firm
You've got the sweetest ass in the world

Dadidam, dadida, dadidam dam
Dadidam, dadida, dadidam dam
Dadidam, dadida, dadidam dam
Dadidam, dadida, dadidam dam

You've got the sweetest ass in the world
You've got the sweetest ass in the world
You've got the sweetest ass in the world
You've got the sweetest ass in the world

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback