back on track?


hallo!

fick höra idag att det är tråkigt att vi bloggar så lite nu för tiden och att många saknar oss, kul att höra, haha, kanske borde ta upp bloggandet lite mer nu igen då, prioritera bloggandet före annat ibland, kan nog vara nyttigt.
iallafall, allt rullar på och livet leker. skolan har satt igång igen vilket verkligen märktes av idag, så sjukt skoltrött nu sista terminen så det inte alls är sig likt, hmm, höll på att somna minst 10 ggr idag under skoldagen dessutom, sover alltså lite för lite..vänt på dygnet och det då va. ni vet så man verkligen rycker till, var nog rätt nära o trilla av stolen..tänkte bara undra om någon såg då jag ryckte till, haha, jag är sjuk ibland.
sovit lite hos min pojke efter skolan, behövdes verkligen. bowling med han och hans/mina vänner nu i kväll också, gick ut lite segt men avslutade skitbra, vann med mina 130 poäng på sista serien och med det är jag nöjd! mest för att jag slog eddie såklart, haha, ibland ska man passa sig med kaxigheten tror jag allt! (L)

min helg har varit toppen, mycket eddie och tjejkompisarna, utgång med dem i lördags på dollhouse premiären, veronica (utbytesstudenten) var då också med. Hade jättekul! hon också hoppas och tror jag :) känns bra att ha hennes boendes här, man tänker ganska mycket på ifall hon trivs och sådär, känner att ansvar bara..men det fungerar fint!

i veckan är det lite plugg, teori på körskolan, eddie, vännerna och projektarbetet som står på schemat!
shoppa lite vårnytt hade inte vart fel, både jag och lina feel like det inte finns några kläder alls i garderoben för tillfället, sucks! det får nog dock vänta till nästa vecka..mycket projektarbete alltså, vår modevisning. Project sharing på facebook, besök och bli medlem :) kommer bli en toppenkväll! can't wait.

Godnatt,
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback