det är över nu


..här sitter jag och sjunger på det är öveeer nuuu med gyllene tider, vadå sommarkänsla! min dag har förresten varit toppen idag också, bortsett från ett par saker som jag är mindre stolt över..

◊ missade mattelektionen vid kvart över åtta på morgonen, jag måste verkligen ta tag mer i det hela. usch, inte min favvo!
◊ ätit dåligt idag dessutom, på grund av sjukt äcklig mat i skolans matsal. brr.
◊ var aldrig och pluggade på körskolan som jag skulle..inte idag heller.
◊ jag upptäckte att mitt konto är fyllt med endast 15 :- sen när blev jag slösig när det gäller pengar? tydligen nu..

typiskt också då jag hittade massa fina saker i stan som jag bara behövde ha idag helst.. la undan två plagg på gina som jag ska köpa imorn, efter att mamma bidragit lite och sådär så :) hittade också underkläder på H&M som kommit in, vårnytt, ljusrosa och blommigt! måste bara ha de där sakerna!!

Så vad lär man sig utav detta? joo;
jag ska skaffa mig tillbaka min motivation, dansen börjar snart igen och jag hoppas innerligt på att motivationen kommer tillbaka med träningen! matte-motivation och allmän skola/teori-motivation alltså. äta mat, mycket, vilket problem va? ja faktiskt för mig..ibland. Börjar bli bättre på det tack vare eddie :) eller snarare hans mamma med hennes mat, haha. Spara pengar! Balklänning, studentmössa etc..var och kollade klänning idag förresten, bröllopsbutiken, inte mycket alls i min smak, vet knappt vad min smak är men lite prinsess-aktig klänning, rosa antagligen, med lagom mycket detaljer tror jag..ska se i sthlm nästa helg hade jag tänkt. Nu ska jag fixa lite saker på datorn, sedan blir det sova rätt tidigt, måste skärpa mig med sovtiderna också dessutom. Dags nu..

musik i massor. städa garderoben, städa rummet, plugga inför nästa veckas prov .m.m. finns massor att göra. Nu koncentrerar jag mig dock mest på morgondagens möte på sandra inför modevisningen! KUL ska det bli. Börjar närma sig nu.. hoppas verkligen att ni läsare kommer dit också, om ni har möjlighet då :)

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback