fan fan fan


vaknade med ett ryck av att mobilen ringde, 10:23 var klockan. fan fan fan, hann jag tänka innan jag tittade på klockan igen för att verkligen försäkra mig om att jag inte sett fel. Det hade jag inte. Sju minuter tills mötet på sandra, tur för mig att jag bor så nära. Väl uppe började jag få näsblod, verkligen trevligt, bara rann över hela golvet, haha, ingenting jag hade räknat med precis och hade inte direkt tid med det just då heller. Iallafall så hann dit på ungefär tio minuter, osminkad med en knut i håret.

Väl där blev förmiddagen mycket bra! vi ställde våra frågor, diskuterade kvällens händelser och tittade sedan på lokalen ihop med ägaren. Var sedan kvar där i nån timme för att titta över lite saker själva som vi funderat på, jag intog catwalken och började posa för att känna på hur det kändes, haha, medan sofie tog tiden för hur lång varje ingång ungefär skulle bli. Ringde ett par samtal och det sista verkade ha fixat sig bra efter det. Vi kollade över alla utrymmen och hur vi skulle möblera. Det här kommer verkligen att bli skitbra! väldigt stort är det och verkligen mysigt. Catwalk med ljus och ljud osv. Det här får ni verkligen inte missa.
Kolla vår hemsida, www.projectsharing.se, sålänge!

nu ska jag äta, sen ner till stan och sedan plugga teori,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback