Gårkvällen, 27e


Underbart bra dag igår faktiskt! Först skoldagen med hyffsat få lektioner, gjorde dock mitt matteprov, gick kanske inte så bra men bättre än väntat, hoppas jag slipper göra om det, som ni nog fattat är matte verkligen inte mitt ämne..hmm. Iallafall fortsatte eftermiddagen med pizza på venezia med tjejerna, planering och diskussion kring projektarbetet. Möte med alla modeller 16.30, de flesta kom, mycket bra gick det! Gick igenom kvällen vad det gäller modevisningen, övade på att gå på catwalk, diskuterade tider för gen.rep, klädprovning osv. nu är vi laddade!
Handla till ceasarsallad med mammi, åt med henne och syster, i väg till eddie, bio med honom, fick mig också en jättegod parfym, red delicious DKNY. Underbar är du älskling. ♥
Vi såg i alla fall Mammut, hemsk och sorglig depp-film av Lucas moodysson, eller liknande :p Fin var den ändå, på något sätt men verkligen hemsk, såg halva filmen sen grät jag ända till slutet. Se den, den får en verkligen att tänka till över saker och ting, tror det är nyttigt ibland. Sov sedan gott :)

Tandläkarbesök som sedan inte blev av idag på morgonen, skolan nu, har internationell ekonomi i en datasal på tullen. Lunch strax och efter det, håltimme följande av matlagning på Jenny, ska göra crepes! mummmms.

Eftermiddagen och kvällen går åt till plugg tror jag dessvärre..ingen utgång för mig ikväll alltså, tror jag behöver vara hemma och dels friskna till, lugna ner mig lite och plugga..hemprov i naturkunskap tills på Måndag.
Besökarna till bloggen börjar öka igen nu vilket är jätte kul :)
hörs av senare,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback