härlig vintermorgon ;)


solen skiner, mycket snö, allmänt kallt..man vill liksom bara gå ut samtidigt som det tar emot. Varma kläder är ett måste, ca. -15 c enligt mammi, får därför bli både mössa halsduk och vantar idag. Varmaste skorna som inte alls är så varma får det också bli.
idag gäller stan för min del, ska möta upp nathalie, var ett bra tag sen. trevligt :) kolla in rean för en andra gång, som jag hoppas blivit lite bättre vid det här laget och sola bland annat.
ska nog inte titta efter något specc, inga fler vintriga kläder nu bara. Sugen på lite vårnytt! Ikväll blir det min pojke om han kommit hem (?) förhoppningsvis..annars tjejerna antagligen :) bara tre dagar kvar på lovet, dags att njuta!

hör av mig senare,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback