hearts and dotted things

Mitt shoppingbegär börjar ta vid sig igen (det var ju faktiskt nästan en vecka sedan vi var i sthlm och shoppade) så kände efter dagens avsnitt av one tree hill att det var dags för en vända till stan, mammi kunde dock inte joina mig och varken syster eller pojkvän fanns tillgängliga heller.. och troligtvis ingen annan heller vid den tidpunkten så fick strunta i det idag, men det blir nog en runda efter skolan imon istället, förhoppningsvis!

Nåväl, istället fick jag ägna någon timme eller två här vid datorn för att nät-fönster-shoppa och det är ju inte helt fel de heller.. man får ju helt klart mycket inspiration plus att man hittar en massa fint!

Mycket mönstrat till våren, speciellt prickigt, och då menar jag småprickigt och inte nått uschigt i typ svart botten med röda jättestora prickar på (får mig att tänka på kläder som alla hade i femte klass, hah) - lmen ite kul  med prickigt ändå, särskilt eftersom jag knappt ägt något prickigt själv tidigare.


Söt och somrig plånbok med hjärtan Asos


Balconette bikini i svart/vit prickig Lindex




färgglad och prickig klänning med dragkedja Asos

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback