Helgen


Jaha, då var det söndag kväll igen, det är oftast då jag har tid till sånt jag inte hunnit med under veckan så mycket..så även bloggandet, därför sitter jag här och skriver återigen. Min helg alltså, har varit riktigt bra förutom att jag åkt på en sån jäkla förkyldniong, har nyst över 30 ggr idag och det utan överdrift! Iallafall, helgen har sett ut såhär..

Fredags kvällen blev otroligt bra, över min förväntan! Började med ett stressigt iordning fixande innan roland hämtade upp mig, jag karin och annika fixade till oss det sista hos karin innan vi åkte till bistrobar för middag! trerätters med mycket gott att äta och dricka och väldigt trevligt sällskap på det, toppen. Jag tog mig lite lagom påverkad, om man nu kan säga så.., till palace för att möta upp mina tjejer. Sofie Filippa Veronica och syster var på strålande humör och skulle liksom bara ha roligt, haha, vilket självklart resulterade i en galen kväll med lagom mycket av allt, det är då palace är som roligast! Tack! Vid ett-tiden tog jag mig tillbaka till bistro, för att vara där ca. tjugo minuter och sedan gå hem tillsammans med min pojkvän. Sov riktigt gott den natten trots en knepig dröm :)

Lördagen sov vi ut, som för det mesta på helgen..jag tog mig sedan hemåt för att plugga lite, vilket inte blev så mycket av, tog det mest lugnt, umgicks med the family. Mamma har vart i sthlm, ringde mig under eftermiddagen och berättade om en klänning hon hittat åt mig till studenten och om inte, bara som sommarklänning. Iallafall en av Ida sjöstedts fina små saker, rosa, tyll och sidenband, blir inte mycket bättre! så mycket jag, ska visa den senare då jag provat och allt. Middag på Gröna stugan med pappa veronica och syster, mycket god mat och jag fick ett av mina underbara skrattanfall, kanske två eller tre, under kvällen, såklart systers förtjänst, hahaha, hon är bäst. Bistrobar med lite fotande haha, jag är nya mingelfotografen där, kanske inte, kul var det iallafall, dansade annars mest med min pojke. Kul kväll den med!

Söndagen har bestått av sömn och mys med eddie. Endel plugg av matte, middag, fotbollstittande på O'learys med eddie karin och roland. Nu ska jag försöka hinna med att läsa lite innan det blir sovdags.
Krya på dig till systeryster som ligger i feber och magsjuka, stackarns lilla gumman <3

Natti!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback