Längesedan...igen


två mycket positiva nyheter, därav bloggandet, hinner faktiskt inte med det..kanske blir bättre nu till skolstarten igen.
nyss hemkommen från malmö, underbar vecka med eddie och mina vänner under nyår .m.m.

Två mycket positiva nyheter alltså.

♦  400 kr vunna på Blackjack igårkväll på Ice i Malmö. Första gången för min del dessutom, vadå nybörjartur?
♦  Veronica från brasilien flyttar in imorn, idag har dem ägnat sig åt att fixa fint hennes rum, medan jag åkte tåg..

Jobb på village, träffa tjejerna, bleka mina tänder /på nåt sätt) /klippa mig om jag hinner, träffa eddie då han återvänder.

Mentalt förbereda min inför skolstarten igen också. mest vad det gäller sovtiderna..total vänt på dygnet. Godnatt!

Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback