Lost


matteplugg i massor, dock inte lika mycket som jag hoppats på att jag skulle orka..men så är det, matten är verkligen inte en favorit hos mig, usch vad jag ångrar att jag valde att läsa matte c after all, men inget man kan göra åt det nu nej, får försöka så gott det går imorn och allt.

skolan i övrigt har vart riktigt bra idag, trots tröttheten eftersom den brukar resultera i massa skratt och kul för oss, så även idag, haha. Mina tjejer är fasen bäst!
corner för en varm choklad och för att umgås lite med eddie, elie och sen kom syster förbi med. Resten av dagen gick åt plugg mat sömn och dusch.

just nu är jag så mätt att jag nästan blir hungrig..jag äter verkligen mycket nu för tiden, känns bra, kan jag nog behöva om allt ska gå som jag vill med skolan osv..
nu ska jag kolla upp lite med dansen, borde börja nu snart igen? saknar det.

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback