Lyckorus 2


Idag har jag mitt andra lyckorus, underbart! Detta innebär mitt MVG i affärsjuridik efter sista provet som jag lyckades få full pott på och där med bäst resultat i klassen, tackar för det, nu känner jag att motivationen börjar infinna sig igen :) lovely!

Veckan har gått sjukt fort, vetinte var skoldagarna tar vägen men vad gör det, känns bara bra.
Har mått otroligt dåligt under förmiddagan dessutom då vi såg klart Passion Of Christ- på religionen, skjukt starka scener som det räcker med att se en gång, om ens det. Spika fast en människa och dess kropp på ett kors? Jag höll mig så långt utanför klassrummet jag kunde komma, blev nog bäst så ändå gick min puls i hundratjugo och jag kände mig..rädd?
Världen är sjuk ibland.

Stan efter skolan med en del underkläder inhandlade trots min dåliga ekonomi..får väl visa sen.
Utgång ikväll, middag innan dess :) mycket trevligt!

Nu återstår att välja mellan mina tre klänningar..

Ha en supertrevlig kväll!
Matilda

Kommentarer
Postat av: Besart

Ja jag gör mitt bästa för att ge så bra råd som möjligt och det är alltid kul att någon uppskattar de=)

2009-01-18 @ 18:58:44
URL: http://besarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback