Lyckorus!


idag har det varit en helt vanlig..tisdag är det jaa, men ändå inte alls. Morgonen började med smått panik och stress i väg till skolan, så länge som vanligt ja, väl i skolan var det svenska på schemat. Fick tillbaka vår nationella övning -uppsats om saga & sanning och jag fick minst sagt positiv respons på den. Fick höra att den var det bästa jag skrivit hittills som min lärare har läst av mig och fin disponering, substans, inledn./avslutn., mycket bra ordval och med dem orden plus lite till så stod betyget mvg + mvg + (två gånger!) jag kan inte säga annat än att jag är otrligt stolt över mig själv, som så många andra var som läst den eller hörde nyheten då jag inte kunde hålla tyst..hallå, jag är duktig på att skriva, jag ska bli bättre. tycker om det väldigt mycket faktikst, då det väl är någon uppsats eller bloggtillfälle jag verkligen sett fram emot, då går det undan..kanske borde satsa på journalistik after all? det tycker åtminstone läraren :) tackar för det!
som ni säkert förstått så gjorde det verkligen min dag, underbart härligt. Firade med semla och bulle, pyttipanna i matsalen dessutom jaa..hmm.

trafikskolan med systeryster i eftermiddag, mycket trams men kul hade vi! haha dock inte så mycket nyttigt gjort..eddie en stund och sedan mat med mammi och veronica nyss. ska tillbaka till eddie strax där jag ska sova i natt. mys :)

imorn ser jag fram emot att becka är frisk, rättskunskapredovisning med tjejerna (se fram emot vet jag inte men..) och fortsatt arbete med projektarbetet! har förresten bokat möte på sandra idag, torsdag morgon blir det att se över lokalen och catwalk .m.m. igen, ska bli sjukt kul! de mesta är faktiskt fixat nu med, butikerna, modellerna, marknadsföringen till stor del.. så kul! hoppas på en allmänt trevlig dag imorn.
PUSS på er

Matilda


Kommentarer
Postat av: Eddie

bästa tjejen :D

2009-01-14 @ 00:19:42
Postat av: Becka

oh sötaste tilda! gullig som såg fram emot det. imorgon blir det nya tag, igen :D haha <3

2009-01-14 @ 21:06:04
URL: http://beckibeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback