Project sharing

Måste bara uppmana er få som på något konstigt vänster lyckats undgå en superbra show med modevisning i välgörenhetens tecken som äger rum på Sandra den 5/2! Syster och hennes projektgrupp som håller i det, riktigt bra! Ibland önskar jag också att jag hade valt ett sådant arbete som projektarbete, något roligt och samtidigt för välgörande ändamål, visst, driva UF-företag är en merit, helt klart.. men ååååååh så mycket problem det finns som uppstår ideligen, tur att vi är så bra på att lösa dem ;)

Info-möte idag för oss modeller och jag bara känner på mig att det kommer att bli succé. Hur många som helst som ska dit och kvällens schema ser riktigt bra ut :D www.projectsharing.se - hemsidan, ta en titt vettja!

Just nu hoppas jag bara på att kläderna som vi ska prova ut på måndag är hyffsat nice, men de ska nog inte vara några problem, VILA är butiken jag ska gå för och det säger ju liksom allt ;)

Det var allt för ikväll!

/Paulina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Riktigt bra skrivet där systeryster ;) du kommer vara snyggast! du och eddie :D

2009-01-28 @ 00:28:02
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback