shoes shoes shoes

Det finns nog ingen period under hela året som man är så pass sugen på att köpa nya skor som på våren! Jag vet inte hur andra känner men för min del är jag väääääldigt trött på klumpiga vinterstövlar med en platt klack på knappt två centimeter.. ne usch, nu vill man bara få bort allt regn och rusk så att man kan ställa ner vinterstövlarna i källaren.. men som jag har förstått det så spelar det ingen roll om det är kallt och ruskigt ute fortfarande för vårens poppisplatåer med peeptoe finns i butiker och på nätet till för att användas redan nu - och ja, strumpor i ser faktiskt inte så tokigt ut.

Ett par som föll mig i smaken var dessa:


Peeptoe shoes från Scorett

Hittade ett par till som var nyinkomna:


"Träskor" med nitar Scorett

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback