stockholm


stockholm över helgen med familjen :) stan för att kika balkänning .m.m. igår, myskväll framför tvn. Dop för kusin Sonja med efterföljande fest hos moster med släkt och vänner. Hemmamys ikväll också.

en spetstopp, kan man nog kalla det, från H&M trend, rea samt ett grått mysis-set från Monkis rea får jag med mig hem. Någon balkläning blev det dock inte efter att ha provat endel..jag vet dock lite mer hur jag vill ha den, antar att det tar lite tid att hitta den perfekta..för så ska den verkligen vara, perfekt.

mycket sovande och musiklyssnande under helgen vilket för mig leder till mycket tankar runt allt möjligt, på något sätt lyckas det alltid hamna åt det sämre hållet..känner mig helt deppig nu och det känns som att det enda jag verkligen kan lita på är mig själv, och systeryster då, såklart.
det är dessa tankar som får mig att bara vilja ge upp ibland, jag hoppas verkligen att hopp och ljus når mig så snart som möjligt annars finns det nog en möjlighet till att saker och ting kommer att förändras åt det värre ganska fort, vilket verkligen inte skulle kännas bra.

Allt detta jag talar om drivs såklart inte fram av sig själv, det är bara mina konsekvenser av en handling eller händelse som "råkat" ske just nyss..

it's like that, just like that.

Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

apan på tv, galen apa

2009-01-24 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback