test,bara för att..?

Vad heter du?
Matilda
Vart bor du?
Kalmar
När är du född?
12 september 1990
Beskriv din stil med 3 ord?
söt och rockig men enkel
Vad innebär mode för dig?
det som är trendigt just nu men samtidigt det man själv känner sig bekväm i, som passar en.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Monki, Urban outfitters, Gina tricot
Shoppar du second hand?
Inte ofta, men då och då
Vilken är din favoritdesigner?
Tycker om Ida sjöstedt, annorlunda och söt
Vad är din favorit i vår?
Jeansjacka och jeansleggings (dock inte ihop..haha)
Hur mycket shoppar du för i månaden?

Lagom!
Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyraste är nog..någon av mina dyrare klänningar
Billigaste har jag ingen aning om, något plagg från thailand antar jag
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Hoppas jag, ska tjäna mycket mer pengar än idag!
Brukar du tröstshoppa?
Nja, men det känns bra att shoppa då man mår dåligt över något så det har ju hänt
Högklackat eller lågklackat?
Högklckat till fest, platta tygskor till vardags
Vilken är din drömväska?
Måste nog säga någon av de klassiska modellerna från prada, LV eller chanel.
Vilket blir ditt nästa köp?
antagligen en väldigt behövande jeansjacka!
Favoritblogg?
just nu, Petite.nu
Vilka är dina stilikoner?
tycker verkligen om hennes stil, (Petite.nu) men också Elin kling..
När upptäckte du ditt intresse för mode?
då jag var mycket yngre än nu, i 7an 8an tror jag det kan ha uppstått
Vad vill du jobba med i framtiden?
Journalistik på något roligare sätt, skriva i modemagasin till exempel, annars något inom juridik
Favoritplagg just nu?
Mina mörkblå jeansleggings
Favoritaccessoarer?
Min bruna skinnväska från Wera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback