torsdag kväll


vid den här tiden har jag nyligen kommit hem från dansen i vanliga fall, men icke så längre..dansen hoppas jag över den här terminen, känns lite knepigt, saknar det ändå en del samtidigt som jag säkert inte hunnit med det och orkat så mycket ändå. Tror att det blir annorlunda sen, då jag skaffat mig träningskort på malkars, troligtvis, för att gymma lite då & då och mestadels gå på pass som yoga, bodypump, street/arobic etc. Förhoppningsvis tar jag tag i det nu rätt snart, dags att börja träna igen om jag nu ska äta som jag gör. Haha! inte för att jag behöver oroa mig direkt, svårt för att gå upp i vikt, men ändå, åt upp en HEL pizza idag efter att ha tryckt i mig en semla ett tag innan, verkligen imponerande, första gången jag orkade hela, verkligen hela. Antingen var det för eddie, han kan vara rätt bra på att pusha och övertala, haha, eller för min egen skull för jag gärna vill gå upp i vikt, hoppas på det senare, kan nog vara bra att göra något för sig själv ibland så.
Framförallt eftersom det kompenserar ut mina sämre prestationer för mig själv, som till exempel teorin på trafikskolan, pärmarna och datatesterna, jag har tagit tag i det och gått dit för att fixa det, men väl då så lyckas jag inte få tillräckligt många rätt för att klara det, sjukt vad jag kände mig dålig efter de två pärmarna med elva fel idag..hoppas det går bättre imorn. Bryta ihop och komma igen, var det inte så, pappa? hmm.

Eddie och jag kollade lite tv, umgicks med meho,hannes,krille litegrann..sedan skulle dem på bio och jag cyklade hem, väl hemma blev det lite mat (frukt, på mammas begäran), dock inget plugg på natur-tentan, får bli imorn.

På schemat imorn står dessutom skola först såklart, intervju med mimmi, som jobbar hos oss på village, ska intervjuva mig och några om svenskan i skolan osv. som hon fått i uppgift på högskolan, intressant. Trafikskolan imorn igen då alltså, eftermiddagen, om jag hinner med, gärna en sväng till stan och framförallt MQ och gina tricot. Vill ha en kort ljus jeansjacka..kvällen blir det troligen "utgång" utan så mycket festande men med pojken o de :)

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback