vinter/vår?

Det är en sån jobbig tid just nu tycker jag. I butikerna börjar våren, ja till och med lite av sommarplaggen att plockas fram och så går man här med värsta svarta trista vinterkläderna i regnrusk och knappt 5 plusgrader liksom. Det är nu man är som mest sugen på att förnya garderoben, och så är de sånt väder ute :S Det samma gäller skor, hittat sjukt många fina, öppen tå är typ grejen i vår, något som syns i butiker redan nu... men köpa de nu och sedan låta dem stå i minst en månad hemma för att vädret är som det är, njaaa. Jag föredrar helt klart att kunna få användning för mina inköp (helst på en gång, jag vet mammi, hah men det är då det är som roligast att bära dem)

En bikini har jag ialla fall kostat på mig denna månaden, åtminstone en grej som jag är tidigt ute med, känns otroligt bra då den var totally perfekt på alla sätt och vis :D h&m is the best!

Ett par våriga (okej, de är svarta men ähh, svart kan faktiskt kännas lite vårigt det med) gympadojjor i lite chic style från nike har jag iaf ståendes i garderoben.. julklapp från mormor&morfar som snart ska komma till användning. Det känns bra!

Nu blir de snart hopp i säng för mig, avslutar med en bild ifrån sommar 08. Brunch på byttan med pappi, soft om ngt :)
Varför kan man inte få vara brun året om liksom, egentligen? Solarium, visst all heder åt det, men.. de är verkligen inte hälsosamt för fem öre. Det är nog många som inte vet hur illa det verkligen kan sluta om man solar så pass ofta som många faktiskt gör idag... lagom är bäst ;)



Godnatt och sovgott!
/Paulina

Kommentarer
Postat av: Sannis

Jättefin bild gumman:) nu blev jag nyfiken, vad är det för bikini? saknis!

2009-01-28 @ 17:23:38
URL: http://sanniss.blogg.se/
Postat av: Sannis

Linis, är de den bandeau? med vit eller svart botten?=) haha jag vill ha den vitblommiga, så fin :) lite avis

2009-01-29 @ 19:10:32
URL: http://sanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback