with or without you


Torsdag förmiddag = projektarbete!
seg morgon som vanligt efter onsdagens bravader, utgång blev det alltså igår efter mitt pluggande. Filippa kom förbi, sedan hämtade issan oss och vi åkte mot stan och KM för att möta upp resten av gänget, riktigt mycket folk man kände och härlig stämning! i de stunderna gillar jag faktiskt KM riktigt mycket trots rockmusiken på hög volym och inget dansgolv, haha. Jag passade nog rätt bra in där igår ändå med tanke på mitt nitskärp och i övrigt "rockiga" outfit. Höhö!
Drog oss senare mot Bistrobar där det faktiskt var rätt mycket folk då vi kom, träffa människor och dansa hela natten lång innehöll kvällen mest, umgås litelitelite med min pojkvän dessutom, alltid lika trevligt ;)
Mycket skratt som alltid med speciellt tove och becka då dem är på G, haha, tack för en underbart bra kväll tjejer! onsdagarna är de bästa ute, i alla fall på km och sedan bistro.
Pratade en hel del med människor igår som jag inte hört eller sett av på länge, sånt tycker jag också gör det hela roligare!

Nu ska vi fortsätta med projektet, vidare till matsalen och resten av min dag består mest av plugg..ska försöka hinna med att träffa eddie min, en liten stund dessutom. ♥
jag lyssnar på with or without you, har totalt glömt bort den på senare tid, tycker ommm.


hörs sen,
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback