90-talet i repris?

Haha, lite kul är det. Tänk att magtröjan som på  90-talet var så populär nu är tillbaka! Visst finns det en del, som inte haft den bästa klädstilen i mina ögon, som frekvent gått runt i magtröja sedan 90-talet och fram tills nu. Och det kan ni ju glatt fortsätta med eftersom det nu hänger magtröjor eller liknande i i stort sätt alla butiker på stan. Gina tricot har en hel del söta med knytband och mönster, samt h&m och monki - där jag själv hittade en för några veckor sedan. 

En riktigt söt fick jag syn på genom senaste trendrapporten från asos häromdagen, och min undran just nu är bara vad sjutton man ska ha till?! Byxor känns ju mer rätt än kjol men.. hmm, får klura vidare på det där, och det har jag nog tid med eftersom det känns som magtröjesäsongen inte riktigt dragit igång än.. eller?



/Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback