den som väntar, väntar alltid för länge..


Jaha, det var min måndag det. Den har mest bestått av lååång väntan på vägverket där jag skulle ha gjort mitt teoriprov inför körkortet halv nio på morgonen, men icke. Då det var dags var det såklart fel på hela datasystemet och så förblev det hela dagen lång, kom dock tillbaka och inväntade besked om provet flera gånger, vilket inte var så kul då vi tillslut inte fick göra det alls, imorn blir det istället, bäst för dem att det fungerar då! Så såg alltså min dag ut, ganska långtråkig i vänterummet på vägvärket. Jag har dock hunnit med lite annat också..körlektion, naturkunskapsplugg, lektion i skolan, eddie en halvtimme, pizza med syster under eftermiddagen, bakat kladdkaka med lillebror.

Nu sitter jag här hemma och förösker proppa huvudet det sista som går in med lite genteknik. Som ni kanske förstår är det inte så lätt då det redan är fullt där inne med massa trafiksituationer och regler inför imorn. Mitt MVG i naturkunskap ser tyvärr rätt långt borta ut..men vad gör man? kan inte annat än prioritera och göra mitt bästa så gått det går.

Plugg, mat och kladdkaka. Trevlig kväll!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback